Dane kontaktowe
Inspektor Ochrony Danych
Aleksandra Umińska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 24 267 67 24.
Klauzula informacyjna
W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu świadczenia usług w Domu Pomocy Społecznej „Nad Jarem” w Nowym Miszewie z siedzibą ul. Pałacowa 2b, 09 – 470 Bodzanów (dalej zwanym także "DPS") Administrator Danych Osobowych informuje, że wykonanie obowiązku informacyjnego określonego w art. 13 ust. 1 i 2 RODO następuje poprzez zamieszczenie niniejszej informacji w widocznym miejscu w budynku DPS, tj. na tablicach ogłoszeń znajdujących się w miejscu, w którym świadczone są usługi w DPS. Zgodnie z art. 100 ust. 3 i 4 ustawy z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876) w związku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane także "RODO") informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej „Nad Jarem”
w Nowym Miszewie ul. Pałacowa 2b, 09 – 470 Bodzanów, reprezentowany przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej „Nad Jarem” w Nowym Miszewie. - Inspektor ochrony danych w Domu Pomocy Społecznej–kontakt; e –mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub tel. 24 267 68 53.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z udzielaniem świadczeń pomocy społecznej – zamieszkiwanie w Domu Pomocy Społecznej „Nad Jarem” w Nowym Miszewie na podstawie przepisów ustawy z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
- W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatowym Urzędem Pracy w Płocku przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe zostały zebrane, a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.).
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do treści swoich danych;
- prawo do sprostowania danych;
- prawo do usunięcia danych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo do przenoszenia danych;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- w przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.